Новини

ЕМОЦІЙНИЙ КОМФОРТ

 ЕМОЦІЙНИЙ КОМФОРТ 1. Створюйте в сім΄ї комфортне середовище для дитини. Любіть її. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з нею. 2. Дозвольте дитині бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймайте її такою, якою вона є. Підкреслюйте її сильні властивості. 3. Адекватно реагуйте на негативні емоційні вияви дитини. 4. Задовольняйте природну потребу дитини в емоційній безпеці...

Узагальнення досвіду роботи з навчання дітей безпечному руху на дорогах

У своїй роботі на початок навчання дітей правилам дорожнього руху, ми спиралися на вікові та психологічні особливості дошкільників. Поряд навчання дошкільнят ПДР, намагаємося розвивати у дітей увагу, вміння швидко орієнтуватися в просторі, швидкість реакції, рухові особливості і т.д.Програма «Від народження до школи» передбачає навчання дітей дошкільного віку з правилами поведінки на вулицях, ознайомлення з різними видами транспорту, з регулюванням руху на вулицях міста...

Розвиваємо мовлення малят

Мовлення є основним засобом спілкування. С. Аксаков писав: «Слово є перша ознака свідомого, розумного життя. Слово є відтворення усередині себе світу». Відтворення це йде все життя, але особливо інтенсивно – у перші роки життя. І дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше оволодіти прекрасним даром. Дитина повинна чути правильну, виразну, багату мову. Без помилок і недоліків. Наявна двомовність нашого середовища може позначитися на мовленні дитини або позитивно, або негативно...

Адаптація дитини до умов закладу дошкільної освіти (особливості адаптації дітей до умов ЗДО, поради батькам та вихователям)

Особливості адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу Відомо, що процес адаптації – це постійний процес, який супроводжує людину впродовж усього життя. Науковці визначають адаптацію як пристосування будови і функцій організму, його органів і клітини до умов середовища, спрямоване на збереження рівноваги. Адаптація (з лат. «пристосування») – пристосування організму, що відбувається на різних рівнях: фізіологічному, соціальному, психологічному...